
2022 оны хамгийн татагдсан аппликэйшнүүдийг startuptalky нэрлэжээ. Жагсаалтад Инстаграм, Фэйсбүүк зэрэг Мета компанийн аппликэйшнүүд тэргүүүлсээр байна.
Өнгөрсөн онд TikTok дахин хамгийн их татагдсан аппликэйшнээр нэрлэгджээ.
АНУ-д гэхэд энэхүү платформоор дамжин худалдан авалт хийсэн хүмүүсийн ихэнх нь 14-өөс дээш насныхан байсныг судалгаа харуулсан байна.
Тэдний нийт худалдан авалт энэ жил өсөж 70 тэрбум ам.долларт хүрэх төлөвтэй байгааг insiderintelligence.com/ мэдээлжээ.
Tik Tok -ийн зүгээс 100 ч биш бүр 200% өөрсдөдөө итгэлтэй байгааг нь уриа үгнээс нь харж болно. “Сурталчилгаа битгий хий. Зүгээр л Tik Tok хий!”
0 cэтгэгдэлтэй